• Mire jó a távsegítség?

    Hogy villámgyorsan, kiszállási díj nélkül oldjuk meg a számítógép használata közben jelentkező problémáit.

    Hogyan működik?
    Munkatársunk kapcsolódik az Ön gépére, majd az egeret és billentyűzetet irányítva, mintha fizikailag is ott lenne, találja meg a megoldásokat. Közben Ön mindezt láthatja, nyomon követheti.
    Ha szükséges, távolról programokat telepítünk a gépére, mellyel segíteni tudunk akár a szövegszerkesztésben, táblázatkezelésben, grafikonok készítésében, ábrák rajzolásában, de módosíthatunk gépe egyes beállításain, vagy törölhetünk olyan programokat, amikre már nincs szüksége.
    Ehhez mindössze internet kapcsolatra van szükségünk, és egy távsegítség kérő program letöltésére az Ön gépére, ami mindössze néhány kattintás.
    Sokakban merül fel – jogosan – a biztonság kérdése, azonban ne csak az Ön engedélyével férhetünk hozzá a gépéhez. A kért feladatok elvégzése után meg is szakítjuk a kapcsolatot, amit csak ismételt engedély után kapunk vissza, így bátran mondjuk, teljesen biztonságos a rendszer.
    Számtalan előnye létezik ennek a megoldásnak. Bárhonnan elérhető. Nem számít, hogy Budapesten vagy éppen Londonban tartózkodik egy hotelszobában, bárhová kérhet segítséget, csupán internet kapcsolatra van szüksége. Gyors mivel kollégáink szinte azonnal tudnak segíteni. Költséghatékony, mivel nincs kiszállási díj.

     

  • A szolgáltatás indításához szükséges lépések:

    • Töltse le innen a programot, majd futtassa.
    • Hívja a +36 (30) 282-9545 -ös számot vagy kérjen visszahívást.
    • Röviden mondja el munkatársunknak a problémát.
    • Diktálja be az azonosítót és jelszót, amit a program felületén talál. (Ezután a telefonos kapcsolatra már nincs szükség).
  • Visszahívást kérek!

    Küldés