• Rendszergazda szolgáltatás

    Az igazán jó rendszergazda jelenléte észrevétlen, munkájának eredménye az informatikai rendszereink stabil, biztonságos, hatékony és akadálymentes működése.
    Mivel a technológia rohamosan fejlődik, egy átlag felhasználótól nem várható el a legújabb szoftverek, programok naprakész ismerete, és idén május óta a cégek adatkezelési stratégiája is komoly szakértelmet, hátteret kíván. Egyre átfogóbb tudást igényelnek a rendszergazdai szolgáltatások, amire ha sikerül is házon belül megoldást találni, egy szakképzett kolléga, aki folyamatosan fejleszti a tudását komoly kiadást jelent a kis- és középvállalkozások számára.
    Számtalan kritériumnak kell ezen kívül megfelelnie, hogy csak néhány példát említsünk: a szükséges karbantartásokat a cég működési idején kívül, tehát nem munkaidőben végzi. Magasabb szinten pedig már részt vesz a céges IT infrastruktúra fejlesztésében is. Tanácsot ad a beszerzésben, beüzemelésben és a mindennapos használatban.

    Az IT outsourcing éppen ezért egy komoly üzleti döntés, nagy felelősséggel jár, hiszen nem pusztán a költség oldalról kell vizsgálni, hanem hosszú távú, stratégiai döntésként érdemes kezelni.
    Ehhez igyekszünk szempontokat adni, melyeket mérlegelve Ön is biztonsággal hozhat döntést a cége informatikájának kiszervezéséről.

     

  • Referenciák

    Fontos kérdés, hogy leendő partnerünk milyen típusú cégekkel dolgozott együtt és mely területeken. Noha szinte mindenkinek van informatikához értő ismerőse, a specializált tudás hiányában ne számítsunk a várt eredményre.

    Cégünk nagy gyakorlattal rendelkezik a kis- és középvállalkozásoknál leggyakrabban felmerülő informatikai problémák megoldásában, és az egyes munkafolyamatok hatékony tervezésében, kivitelezésében. Szakembereink felé elvárásunk, hogy kövessék a legújabb trendeket, naprakészek legyenek a legfrissebb technológiai újdonságok területén, így Önnek is ezt tudjuk átadni.

  • Elérhetőség

    A kiszervezés estén gyakran merül föl kérdésként, hogy hogyan várhatjuk el ugyanazt a rendelkezésre állást egy alvállalkozónktól, amit egy alkalmazottól.
    Kollégáink 6-19 óráig állnak a rendelkezésére, és a hibabejelentéstől akár 1 órán belül választ adnak a kérdésére.
    A webes felületen azonnali hibabejelentés segíti a lehető leggyorsabb kapcsolatfelvételt, ahol a problémának megfelelő képzettségű informatikusunk áll a rendelkezésére. Természetesen, ha telefonon szeretne hozzánk fordulni, Helpdesk számunkon 6-19 óráig elér bennünket.

  • Gyorsaság

    Sok esetben nem szükséges fizikailag ott lennünk egy probléma elhárításához. Ilyenkor a távfelügyelet azonnali megoldást tesz lehetővé, hogy egy pillanatra se legyen fennakadás a munkavégzésben.

  • Költséghatékonyság

    Ha Ön is azok közé tartozik, akik ragaszkodnak a minőséghez a költséghatékonyság mellett, akkor különösen ajánlott kiszerveznie ezen területeket.

    Szakképzett munkatársaink szinte minden olyan problémával találkoztak már, ami Önnél előfordulhat, ezért rutinosan, gyorsan tudunk dolgozni. Nem beszélve arról, hogy rövidül az idő, ami a munkában kiesést jelent, hiszen a mi érdekünk is az, hogy a lehető legrövidebb idő alatt biztosítsuk rendszerei zökkenőmentes működését.

    A távfelügyelet szolgáltatásunk esetében pedig még kiszállási díjjal sem kell számolnia, így nem túlzás a 2016-os felmérés eredménye, hogy ezen szolgáltatások kiszervezése mellett a cégek 35%-a tette le voksát. A szám pedig azóta is növekszik (forrás)